Telefonická objednávka:
+420 607 682 696

Košík
0 Kč

V košíku nejsou žádné položky.

Obchodní podmínky

1. Objednávka

Objednávku zboží je možno realizovat pomocí internetové obchodu www.hodinky-4pm.cz, telefonicky nebo emailem.

 

2. Cena

Cena nabízeného zboží a služeb se vždy účtuje včetně DPH.

 

3. Slevový kupón

Slevový kupón a poukaz lze uplatnit pouze na jednu objednávku hodinek ( 1 kupón = 1 objednávka ). Tento kupón nelze kombinovat s dalšími propagačními akcemi, např. sleva. V objednávacím formuláři vyplnit příslušný kód v položce Slevové kódy a Použít kupón, na základě čehož bude cena kuponu odečtena z ceny zboží v košíku.

Slevový kupon 500,- Kč lze uplatnit od objednávky nad 2000,- Kč
Slevový kupon 1000,- Kč lze uplatnit od objednávky nad 4000,- Kč
Slevový kupon 2000,- Kč lze uplatnit od objednávky nad 8000,- Kč

Dárky k nákupu hodinek při uplatnění slevového kupónu ve výši hodnoty zboží nezasíláme!!!

V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte telefonicky kontaktovat

Objednávky, technická podpora:  +420 607 682 696  Bc. Milan Horník
Reklamace, servis  +420 777 927 053 Lukáš Balcar

4. Lhůta vyskladnění

Pro zboží na skladě - ihned

Pro ostatní zboží - dle individuální poptávky, běžná doba pro dodání je do 14 dní. Případná delší doba bude předem dohodnuta.

 

5. Způsob dopravy

Osobní odběr kupujícím - sídlo společnosti 4pm

Doprava Česká pošta balík do ruky   – doručení od expedice do 24 hodin

Doprava DPD  – doručení od expedice do 24 hodin

 

6. Cena dopravy

Při objednávce do 800,- Kč účtujeme poštovné a balné za 99,- Kč. Žádné další poplatky neúčtujeme.

Při objednávce nad 800,- Kč je poštovné a balné "ZDARMA". Žádné další poplatky neúčtujeme.



7. Platba zboží

Hotově - při osobním odběru

Dobírkou - dopravci DPD nebo České poště

Fakturou - pouze smluvním odběratelům

 

8. Záruka na zboží

Záruční doba se poskytuje dle §620 Občanského zákoníku v délce 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na škody způsobené nevhodným či neodborným zacházením a na běžné opotřebení. Záruční opravu je možno uplatnit buď v nejbližším servisu ve Vašem bydlišti, nebo zaslat na adresu sídla naší firmy.

 

9. Reklamace dodávky

Za odeslané zboží, až do okamžiku převzetí zboží zákazníkem, nese veškerá rizika spojená s přepravou naše společnost. Jestliže při dodání bude poškozen obal zboží, sepište před převzetím s dopravcem protokol o rozsahu poškození, nebo zboží nepřebírejte. V případě, že bude zjištěno poškození zboží až po rozbalení, musí být sepsán do 48 hodin od převzetí tohoto zboží zápis s dopravcem. Bez zápisu o poškození nelze uznat oprávněnost reklamace vzniklou přepravou. Reklamovat kompletnost obsahu dodávky je možno do dvou pracovních dnů ode dne převzetí zboží.

 

10. Lhůta pro vrácení zboží

Kupujete-li zboží jako soukromá osoba, máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (toto ustanovení platí při objednání přes e-shop). V případě vrácení zboží nás prosím kontaktujte a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla prodejního dokladu, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz. Následně zašlete kompletní NEPOUŽITÉ zboží v originálním obalu spolu s dokladem o koupi zpět na naší adresu. Neposílejte zboží na dobírku. Finanční částka za vrácené zboží Vám bude vyplacena do 7 dnů po obdržení a kontrole vráceného zboží. Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace).

 

11. Informace o možnosti uplatnění rozporu s kupní smlouvou podle § 616 občanského zákoníku

40/1964 Sb. Občanský zákoník § 616 1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.*) 2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena. 3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. 4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. *) Směrnice Evropského parlamentu a Rady 1999/44/ES, o určitých aspektech prodeje spotřebního zboží a záruk na spotřební zboží

 

12. Ostatní ujednání

Firma 4PM, s.r.o. prohlašuje, že Vaše poskytnutá data budou považována za osobní a tedy dle zákona 101/2000 Sb. (Zákon o ochraně osobních údajů) Vám zaručuje jejich ochranu, že je v žádném případě neposkytne třetí osobě, a že je bude využívat výhradně pro svoji vlastní potřebu.

4PM, s.r.o.
Příkopy 95
547 01 Náchod
ČESKÁ REPUBLIKA

IČO: 27547779
DIČ: CZ27547779

Tel: +420 491 424 936
Fax: +420 491 424 936
E-mail: info@4pm.cz
Web: www.hodinky-4pm.cz