Telefonická objednávka:
+420 607 682 696

Košík
0 Kč

V košíku nejsou žádné položky.

Často kladené dotazy

Poskytuje Vaše společnost záruku na zakoupené hodinky?

Ano, naše společnost poskytuje běžnou záruku tj. 24 měsíců od zakoupení zboží.

Poskytuje Vaše společnost servis na hodinky?

Ano, po celou dobu záruky provádíme servisní opravy a údržby hodinek. Toto se děje převážně přímo v naší společnosti, neboť součástí týmu 4pm jsou dva hodináři. Poskytujeme zároveň i pozáruční servis a to i na hodinky námi prodávaných značek, které byly zakoupeny v cizině.

Kde seženu náhradní řemínek k hodinkám?

K naprosté většině modelů držíme náhradní řemínky skladem. Pokud se jedná o starší model, který již není ve výrobě, uděláme maximum pro uspokojení zákazníka. Díky vynikajícím vztahům se zahraničními dodavateli se ani jednou nestalo, že bychom náhradní pásek nedodali.

Jste schopni vyměnit sklo hodinek?

Ano, situace je stejná, jako s náhradními řemínky. Pokud sklo nemáme skladem, vyměňujeme celé pouzdro, nebo necháme sklo vyrobit na zakázku.